Seasons and episodes
1Season 1 Mar. 06, 2024
1 - 1Episode 1 Mar. 06, 2024
1 - 2Episode 2 Mar. 13, 2024
1 - 3Episode 3 Mar. 20, 2024
1 - 4Episode 4 Mar. 27, 2024
1 - 5Episode 5 Apr. 03, 2024
1 - 6Episode 6 Apr. 10, 2024
1 - 7Episode 7 Apr. 17, 2024
1 - 8Episode 8 Apr. 24, 2024
1 - 9Episode 9 May. 01, 2024
1 - 10Episode 10 May. 08, 2024
1 - 11Episode 11 May. 15, 2024
1 - 12Episode 12 May. 24, 2024
1 - 13Episode 13 May. 29, 2024
1 - 14Episode 14 Jun. 05, 2024
Director
Cast
Video trailer
Synopsis
The adventures of a movie director who gets involved in a murder case.
ماجراهای یک کارگردان سینماست که درگیر پرونده قتلی میشود…
ماجراهای یک کارگردان سینماست که درگیر پرونده قتلی میشود…
Original title افعی تهران
First air date Mar. 06, 2024
Seasons 1
Episodes 2
Average Duration 50 minutes





واقعا خوب بود
تازه بعد از دهه ها داره کم کم قوی میشه
سلام، چند وقتیه حتما باید با فیلتر شکن روشن دانلود کرد وگرنه نمیشه،
adm هم دارم
مشکل از کجاست؟ ممنون
احتمالا آی پی سرورها در ایران فیلتر شده چرا که ما لینک های دانلود و تغییر دادیم و اگر همچنان مشکل حل نشده کاری از دست ما ساخته نیست
یه سریال فوق العاده زیبا کلی لذت بردیم بابازی درخشان پیمان معادی خانوها سحرو ازاده
هشدار اسپویل: زبالست . اخرش معلوم میشه افعی تهران خودشه
برای چی اسپویل میکتید واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
khoobeh
دوازده قسمت سرکاری؛ اینقدر که کش میدن خمیر کش نمیاد. خیلی آبکیه، فقط برای وقت تلف کردن (در کنار سریالهای دیگه) میبینیم. خدایی چه مزخرفاتی به عنوان سریال میسازن
با تشکر فراوانخدمت همه دست اندر کاران این هنر زیبا بسیار کیف کردیم و از این کار حرفهای با بازی فوق العاده لذت بردیم . جناب پژمان جمشیدی با بازی منحصر به فرد ومریلا زارعی بسیار تیم حرفهای و قوی !!!جناب معادی و خانم سحر زیبا و چهره شیرین آزاده صمدی … فوق العاده بود . مرسی از حضور درخشانتون
Be nazaram miyad افعی تهران خوده آرمان بیانی باشه کس دیگر هم این فکر را میکنه؟
موسیقی اول فیلم یک کپی نه چندان جالب از وست والد هست. حتی ویدئوی اول فیلم هم باز تقلیدی از همان فیلم است منتها بومی شده. به نتهای اولی که با پیانو نواخته میشوند دقت کنین، با وست والد مقایسه کنین. البته خیلی زود، آهنگسازش سعی میکنه فاصله بگیره از اون الگو. ولی کسانیکه گوششون با موسیقی و نت آشناست راحت متوجه میشن که حتی گام انتخابی هم، کپی از اون سریال هست. راستی ما ایرانیها تا کی قراره تقلیدکار بمونیم و هیچ ابداعی از خودمون نداشته باشیم.
ترجیح میدم یه کپی با کیفیت ببینم و گوش بدم تا به چیز چرت و پرت
ok nabin, who cares if u watch it or not!
ma ham tarjih midim to nabini
با شما موافقم ولی ربط خاصی به ایرانی بودن و غیر ایرانی بودن نداره ، این چیزایی که گفتی همه جا هست، و هر جا هست ارزش کار را پایین میاره. ولی در ایران فعلا کسانی که روی فیلمها سرمایه گذاری میکنند و راس کار هستند و ممیزی میکنند فقط به فکر پول و سرگرم کردن مردم اند و اهمیتی به جنبه های هنری نمیدن
ای کاش جناب آقای معادی این سریال را هم در برنامه تلویزیونی (داخل این سریال!!) نقد می کرد. فکر می کنم از بالا تا پایین عوامل را مورد عنایت خاص قرار می داد!! خصوصا انتخاب های مزخرف و بی جای موسیقی و بازی های خنده دار صحنه های آبکی کلاس سینمایی!! و صحنه های روانکاوی!!!! و باقی موارد مثل خانم جوانی که با پدر جناب کارگران در ارتباط بوده. این ها سریال های خارجی را با مضامین مشابه را اصلا یکبار درست نگاه کرده اند؟ در مرحله فیلمنامه نویسی که کمترین هزینه را دارد حل کردن این مسائل پیش پا اقتاده اینقدر سخت است؟
Behtarin bazigare marde irani , pryman maadi
سریال جذابی ست، از نگاه من موزیک شاید نقطه قابل به بهبود باشه .
ولی این سریال منو بیشتر وایب اون آهنگا های بین فیلم آخرش خیلی جذب کرد
هر کس
سلیقه خودشو داره دیگ
به نظرم این سریال عالیه و همه باید منتظر یه بهت زدگی در انتهای سریال باشن
اگه روز پخش هر قسمت از هر سریال رو هم توو قسمت اطلاعاتش میگفتید خیلی خوب میشد!
واقعا به نظر بنده هم فیلم نامه عالیه ، هم کارگردان بینظیر عمل کرده
از سری سریال های ایرانی ایست که واقعا خوب ساخته شده
از بازی بازیگران که دیگه نگم براتون …
استفاده کارگردان از موزیک خارجی خیلی خنده داره ….که چی بشه؟ واقعا مسخره است ….بیضایی سالها پیش در مورد روابط داخلی سینما هم
فیلمی به نام وقتی ما همه خوابیم ساخته
etefaghan music khareji be in serial kheili miyad, nemitune ahangaye donbak santoori rosh bezare ke, enghadr nejad pasand nabashid
بسیار عمیق
Aali kar kardin, movafagh basheed.
Behrooz
سریال خوبیه، تنها کارکتری که روی اعصابمه سحر دولتشاهیه. کدوم مشاوری انقد عشوه میاد و نگاهای اغوا کننده داره؟😐
خیلی مشاورا
تا حالا ندیدین شما شاید ولی اینکه آدما از هم خوششون بیاد شاید در هر موقعیتی اتفاق بیوفته حتی موقعیت کاری شما
so far so good
خیلی محتوا دار و آموزنده با خانواده ببینید
در عرض ۴ دقیقه به این نتیجه رسیدی،!!!؟ اتفاقا بازی آقای معادی بسیار درخشان و پر معنی و عمق است. فیلم را تا آخر بدقت دنبال کن امیدوارم دریابی
خیلی سریال جذاب و پر محتوا وبسیلر ظریف و هوشمندانه به مشکلات رفتاری و تربیتی در جامعه پرداخته .در میان این همه تولیدات بی محتوا این سریال واقعا شاهکاره مخصوصا با بازی عالیه پیمان معادی. خیلی ممنون
peyman maadi yek marde Besyar por hast dar zendegie vaghei
Benazare man honor va cinemaye Iran yeki AZ behtarin Haye donyast- motassefam ke maghzhaye zangzadeye gharbi Aslan ehzare nazar mikonand ham Rajebe honor va honarpishehaye ma va ham vaziat dar Iran! Bedune inke hichgune daneshi Rajebe omghe Masael Dashiell bashand- please wake up and smell the roses! or maybe some people prefer to be the KABK
Liked the first episode! More often than not Iranian series start strong, drag the story too much, change plot and end weak. I can only think of a few that ended as good as they started (ie. Pooste Sheer and Heysiate Gomshodeh). I hope this one is developed well and has a meaningful ending.
از همینقسمت مشخصه که افعی تهران خود پیمان نهادی هست!
موافقم
فقط تونستم ۴ دقیقه اول رو ببینم، فقط ۴ دقیقه. بازی مزخرف پیمان معادی، بازی مزخرف سحر دولتشاهی، آدم های بی هنر و پر رابط. سینمای مبتذل و به هرز رفته . سوژه های نخ نما ….
دوست عزیز؟ چی شمارو راضی میکنه!؟ از فیلم لذت ببر اینقدر سخت نگیر…. فک کنم فقط کارای کوبریک رو میپسندی با این اوصاف! نگار جان نکن اینکارو
دوست عزیزیعنی چی نکن این کارو چرا جنبه شنیدن نظر دیگران رو ندارید وقتی مخالف شما باشه فقط میخواید هر جور شده طرف نظرش رو عوض کنه، راست میگه دیگه فکر کن سریال the gentlemen رو ببینی بعد بیای اینو ببینی داغون میشه آدم میفهمی رفیق 😃😃
Awlii bood
چطور همه اینها ر تو ۴ دقیقه متوجه شدی؟
وقتی منتقد بدون اینکه فیلم رو ببینه اونو نقد میکنه، تماشاگر هم در ۴ دقیقه از سوژه تا سناریو تا بازی رو میفهمه
Besiyar ziba,, baziye peymanemoadi hamishe fogholade bude..dialoghaye por mani