Seasons and episodes
Director
Cast
Synopsis
Colonel Mir Ata Khan, a Qara Soran officer who makes his living by trapping bandits, along with his military family members, go to a cursed hunting ground to carry out an important mission!…
میرعطاخان سرهنگ، که يک افسر قره سوران است و از راه به دام انداختن راهزنان زندگیاش را میگذراند به همراه اعضای خانوادهی نظامیاش برای انجام ماموریتی مهم به یک شکارگاه نفرین شده میروند!…
Original title شکارگاه
First air date Jul. 02, 2025



سلام چطور فیلم دانلود کنم لطفا راهنمایی کنید مرسی
در سایت عضو میشید سپس وارد حساب کاربری می شید و بعد می تونید فیلم ها رو دانلود کنید
دوستان در مورد پایان بندیش نظر بدید که اگه خوبه دانلودشون کنم. شنیدم که پایانش خیلی مسخره بوده؟درسته؟
اونی که بهت گفته پایانش مسخره بود یا دختربچه 16 ساله بود یا چیزی از فیلم و سرایل سرش نمیشد اتفاقا پایان بندیش خیلی هم خوب بود نه کلیشه ای بود نه غیر منطقی بعضی ها به پایانی که خودشون خوششون نیاد میگن پایان بد نمیگن پایانی که من دوست نداشتم . مردم اینجورین
من ندیدمش
سلام …. سریال خیلی قشنگی هستش ….و جالب اینجاست که با طرز زنگی مردم قدیم اشنا میشید ….. ممنون که این همه محبت کردید برای به اشتراک گذاشتن سریالها …..
سریال خیلی قشنگ وجذابیه ارزش دیدن داره
شرایط اقتصادی مردم واقعا بد هست
تنها سرگرمی همین فیلم و سریاله و مردم توانایی اونو ندارن که برای دیدن فیلم و سریال ها از چندتا پلت فرم اشتراک تهیه کنن
ممنون که سخاوتمندانه این فیلم و سریال ها رو در اختیار ما قرار میدید
به پلتفرم ها هیچ ضرری وارد نمیشه، در واقع بخشی از سریال ها رو به جای صدا و سیما از پلتفرم ها پخش میکنن، این پلتفرم ها مثل فیلیمیو و غیره برای بخش خصوصی نیست که اگر پول بهشون ندیدم ورشکست بشن، از بودجه های مختلف دولتی استفاده میکنن و اگر هیچ کس هم پول نده ضرر نمیکنن.
معمولا یا برای سپاه هست، یا بنیاد مستضعفان و یا برای صدا و سیما و حتی پلتفرمی که سریال هفت رو تولید کرده بود برای بسیج بود
با خیال راحت همه دانلود کنیم، در واقع این پول خود مردم هست که باهاش فیلم و سریال میسازن، همین پول اینترنت گرون قیمت که ازمون میگیرن کافیه دیگه نیاز نیست بهشون پول زور بدیم
آفرین
خیلی قشنگ بود
من پیگیرشم
تا 8 دیدم واقعا خوبه
اونایی که کامنت منفی میدن سلیقشون نیست وگرنه سریال قشنگه
حتی پرویز پرستوییم بد بازی میکنه 😅
امیدوارم همینطور قشنگ و جذاب پیش بره، تا الان دو قسمت اول خیلی خوب بود
ممنون از کارگردان و بازیگردان
تا این لحظه که ۲ قسمت اومده، عاااالی بوده. فیلم های نیما جاویدی واقعا آثار قشنگی هستن
حتما ببینیدو فوق العاده بود و بسیار خوش ساخت