Mahkoum

Mahkoum

Convicted / محکوم

Sep. 03, 2025
Your rating: 0
7.2 767 votes

Seasons and episodes

1Season 1 Sep. 03, 2025

Synopsis

Nasrin, an assistant prosecutor who has lost her husband, is in search of a new life. But her son’s opposition and unforeseen events challenge her between maternal love and professional duty.


نسرین، دادیاری که همسرش را از دست داده، در جست وجوی زندگی تازه است، اما مخالفت پسرش و رخدادهای پیش بینی نشده او را میان عشق مادری و مسئولیت شغلی به چالش می‌کشد…

Original title محکوم
First air date Sep. 03, 2025

(49) comments

  • مهناز June 9, 2026 Reply

    سریال قشنگی بود

  • Ali Sa February 11, 2026 Reply

    عالی نیست ولی خیلی خوبه

  • asdoll asdoll February 3, 2026 Reply

    چقدر چهار قست آخر احمقانه بود کسی اگر هنوز سریال رو ندیده بهتره اصلا نبینه

    • علی هروی February 9, 2026 Reply

      بنظرم خیلی هم خوب بود. حتما ببینید

  • Ehsan December 24, 2025 Reply

    با درود و احترام
    ۲ مورد بود که میخواستم بهش اشاره کنم اول حرکت تکراری و رو اعصاب دوربین تو سکانسهای داخل ماشین و دوم اینکه اگر قاتل انقدر حرفه‌ای هست برای تحت نظر گرفتن و تعقیب کردن از یک ماشین که مثل گاو پیشونی سفید تابلو هست استفاده میکنه

  • asdoll asdoll December 22, 2025 Reply

    سریال قابل قبولی یه ایراد بزرگش مهران غفوریانه

  • Reza Azar December 6, 2025 Reply

    سریال خوب گیرا و جذابیه، پیشنهاد میکنم ببینید.

  • Foad November 20, 2025 Reply

    سریال قوی که ارزش وقت گذاشتن داره … برخلاف خیلی سریال های دیگه که فقط تایمتو پر میکنن

    • aylar ghadiri November 26, 2025 Reply

      اره عالیه ولی من نمیدونم چرا حس میکنم پدر یا مادر تابان توی قتلش دست دارند..شاید هم‌کار وکیلشون هست بهرامی بود

  • Ali D November 13, 2025 Reply

    فیلم و سریال هایی که توش پژمان جمشیدی نقش جدی بازی میکنه، همیشه ارزش دیدن داره شک نکن

  • Nader Ahoora October 31, 2025 Reply

    بین سریال های در حال پخش (آبان ماه ۱۴۰۴) بهترین با اختلاف

  • Film-Doost October 28, 2025 Reply

    بسیار دیدنی و داستان قوی. بسکی تازگی ها داستان آبکی را سریال کردن.، دیدن این سریال بسیارجالب و  مورد پسند  من بود

      – ساره بیات بسیار خوب بازی مکیند

    • reza piroz October 30, 2025 Reply

      اره خیلی انقدر خوب بود که ما از قسمت سوم به بعد ندیدیم دیگه انقدر که کارگردان قویه ماشالا

      • علی هروی February 9, 2026 Reply

        شما احتمالا سلیقتون آبان، از یاد رفته، شغال یا امثال این ها است

  • Emam October 23, 2025 Reply

    کمترین نمره ای که این سریال میگیره هفت هست .. تاکید میکنم کمترین !! متاسفانه افراد بخاطر عقاید سیاسی میان به یه اثر باکیفیت نمره پایین میدن … چرا؟! چون بازیگراش تو خیزش فلان و جنبش بهمان حمایت نکردن !!! شما خودت حاضر بودی بابت به اصطلاح حمایت ممنوع الکار شی ؟؟!! این بازیگر ممنوع التصویر بشه، تو خرجشو میدی ؟؟!! واقعا که

    • samira December 3, 2025 Reply

      هم فيلمنامه هم بازي ساره بيات و تهامي و بازي؛ر نقش مهيار عاليه …

  • Palette Studio October 22, 2025 Reply

    سریال خوب و با کیفیتی هستش ، بی این همه سریال ، شو های مزخرف و در پیت ، این یکی تا اینجا خوب از آب در اومد
    من براتون لیستی از مزخرف ها اماده کردم اینارو نبینید اصن ارزش دیدن ندارن وقت و حجم ترافیک اینترنت خودتون رو الکی حروم نکنید
    این لیست شامل تمام سریال هایی هستن که هر هفته در حال پش هستن

    Anjomane Ashbah انجمن اشباح / Persona پرسونا / Shefrooni شفرونی / Shoghal شغال / Az Yad RaftehAz از یاد رفته / Karnaval tar کارناوال تر / Shekargahشکارگاه / Karnaval کارناوال / Arezoohaye Chapaki آرزو های چپکی / JazroMad جزرو مد / Savushun سووشون / Ajale Moalagh احل معلق / Eshghe Abadi عشق ابدی / Elclasico الکلاسیکو / Khejalat Nakesh خجالت نکش / Sarzamine Gomshodeh سرزمین گمشده / Belite Yek Tarafeh بلیط یک طرفه / Dokhtarane Koocheye Gham دختران کوچه غم / Div va Mahpishooni 2 دیو و ماه پیشونی ۲ / Tasian تاسیان / Ringo رینگو

    تاسیان عالی داست پیش میرفت ولی ۲-۳ قسمت آخرش فیلم هندی میشه و گند میزنه به تمام قسمت هایی که شما با لذت دیدن و آخرش جوری تموم میشه که با خودتون میگید کاش نمیدیدم این سریال رو ، من نظرم بی طرف و صادقانه هستش ، بدون در نظر گرفتن سلیقه شخصی خودم

    ممنون سایت خوب فارسیلند که این همه سریال و فیلم سینمای عالی رو در اختیار ما قرار میده

    • Amin November 17, 2025 Reply

      damet garm

  • mehdi aliasghari October 15, 2025 Reply

    سلام تشکر از برنامه

  • amir tsv October 14, 2025 Reply

    خیلی سریال با کیفیتی هست. البته فقط کیفیت 1080 پیکسلش

    • Farhad November 16, 2025 Reply

      ٱیا مردم ایران میدانند که سیستم قضایی کنونی بسیار اشتباه و احمقانه است نسبت به بقیه کشورهای دنیا؟ ٱیا میدانند که بسیاری بی گناه اعدام میشوند و بسیاری که کناهکار هستند ٱزاد هستند؟ اگر میدانند و تحمل میکنند و خاموشند، خود شریک جرم ها و اعدامها هستند. وظیقه انسان را فراموش نکنید که باید با نادرستی بجنگد.

  • reza piroz October 7, 2025 Reply

    چرتو پرت شد یهو افتضاح . واقعا چه فکری میکنن

  • مهناز October 7, 2025 Reply

    واقعأ یه دکتر روانپزشک آنقدر خودش روان پریشه!!؟نه عشقش عشقه,نه بلده خودش رو کنترل کنه و نه منطق داره!خانوم قاضی هم که پا میشه میره وسط لات ها و چاقو کشها که چکار کنه!!واقعأ مردم رو چی فرض کردین! احمق!

  • anahita hayati October 6, 2025 Reply

    اخه کجای این سریال رازالوده؟! از همون قسمت دوم ته سریال مشخص شده! نامزد دختره از خارج کشور اومده ببینش؛ رفته در خونه اش؛ دیدهداره میره جایی تعقیبش کرده؛ و متوجه شده وارد خونه این پسر شده، چون میدونسته که تابان برادر نداره، بنا رو بر این گذاشته که اتابان با این پسر در ارتباطِ دیگه فرهنگ گند اسپیرانیها دسگه، یارو نه به بار و نه به داره، میزنه دختر مردم کهرهیچ نسبت قانونی باهاش نداره رو به خاطر غیرتی شدن به قتل میرسونه!!!!

    • علی هروی February 9, 2026 Reply

      چه پیشگویی ناشیانه ای !!! جهت اطلاع، نامزد تابان اصلا وارد سریال نشد

  • Madar Jendeh October 4, 2025 Reply

    MOZAKHRAF VA CHENDESH 1/10

  • تنها. September 30, 2025 Reply

    صدها سریال میاد و می‌ره خوب یا بد ،هزاران اتفاق میوفته توی جامعه ایران امروز خوب که نه ولی بیشترش بد ! تنها چیزی که مهمتر از نظر دادن در مورد کیفیت این برنامه ها و یا تحلیل مسایل اجتماعیه این است که با یک نگرش کوچک و حتی سطحی میشه فهمید چقدر اخلاقیات و عواطف و شعور و کلاس و همدردی توی جامعه از بین رفته و کلا پنجاه در صد ملت با پنجاه در صد دیگه در جنگن ، تهدید میکنن ،فحش میدن ،مسخره میکنن و این مهندسی دقیقی که سالیان دراز در جامعه تزریق شده اخلاقیات را کلا نابود کرده و مردم فقط دنبال اراجیف و مبارزه با هم در پرداختن به این اراجیف هستن و اینطوری همون داریم پیر میشیم و روزها بی نتیجه میگذره و اون بالا به ریش ما می‌خندن .هزاران افسوس.

  • Pegah Sadeghi September 16, 2025 Reply

    تنها سریالی که خوبه اونم اجل معلق است بین این همه سریال اون بهتر از همه است

    • Palette Studio October 22, 2025 Reply

      اجل معلق؟ یه کمدی ضعیف ، اگه رضا اطاران و بهزاد خلج توش نبودن قابل دیدن نبود

      • Vahid Vakili November 28, 2025 Reply

        رضا عطاران

  • javad waskoot September 14, 2025 Reply

    راجب سریال نظر بدین نه عقاید سیاسیتون

  • Kasra Azizi September 12, 2025 Reply

    من میگم خسرو پدر تابان قاتل است میگی چرا ؟؟
    نمی‌دونم ولی ته دلم همین را میگه

    • aylar ghadiri October 1, 2025 Reply

      افرین دقیقا منم باهات موافقم
      چون بی دلیل نبود که پسر نسرین ازش نفرت داشت

      • Palette Studio October 22, 2025 Reply

        پدر دختر شو بکش؟ به چه دلیل؟

  • Emam September 11, 2025 Reply

    سریال خوب از همون اولش خودشو نشون میده، مثل همین سریال محکوم ! خیلی قوی و رازآلود شروع شد ! حتما توصیه میشه ببینید

  • Tabesh Foroughi September 7, 2025 Reply

    Something to view, don’t want to get too political. Nice start.

    • mohsen emamgholi September 13, 2025 Reply

      داستانهای اینچنینی پوسیده و مضحک اونم در پل پایتخت نشون دهنده یک عقب رد هست پسری که مثلا با ازدواج مادرش مخالفت و برای اینکه جنبه قدیمی پیدا نکنه میگه من تنها میمونم اینا رو جمع کنید بابا با بازهای مسخره و داستان شکل نگرفته

  • رضا September 5, 2025 Reply

    کیفیتش خوبه

  • Pegah Sadeghi September 3, 2025 Reply

    سریال و فیلم های این هنربندان حکومتی ساره بیات آشغال مهران غفوریان آشغال را نبینید اینا همان کسانی بودند که انقلاب مهسا امینی سکوت کردند و با مردم همدلی نکردند

    • رضا September 5, 2025 Reply

      عالی بود

      • neda tehrani September 6, 2025 Reply

        اونای که ساکت نبودن الان کجان و شما که ساکت نبودین به کجا رسیدین

        • samyar September 8, 2025 Reply

          خیلی ترسو و منفعت طلبی. کسانی که مثل تو حرف میزنن خیلی خطرناک هستن

    • Alister Jason September 6, 2025 Reply

      پگاه جان متاسفانه باید بگم همین دو سه جمله ای که بدرستی نوشتی، برای خیلی‌از هموطنان من و شما قابل درک نیست و مشکل هم دقیقا همینجاست.

    • amir mlzm September 7, 2025 Reply

      درود بر شما که فراموش نکردید بانو👏🌹

    • Hooman Hamidifar September 8, 2025 Reply

      تا امثال این نداها باشه وضعیت مملکت همینه. باشد که زجرتان بیشتر شود و حقارت تان بیش. از ماست که بر ماست. حیف اسم شریف “ندا آقا سلطان که روت هست

      • Mooo September 28, 2025 Reply

        Yek serial mozakhraf ba ye bache aaani ke masalan gheyratie… chizaye shero ver ke male sad saale pishe hey tarvij midan… ashghaltarin serial

    • Sina Hihihi October 13, 2025 Reply

      عالی

  • Roose September 3, 2025 Reply

    افتضاح ترین سریالی که تا حالا دیده بودم…توهین به شعور مخاطب با اراجیف.

    • Emam September 11, 2025 Reply

      اهان حتما سریال شغال خوبه ؟!! یا آبان ؟!! یا از یاد رفته ؟!! نمیدونم چرا سلیقه ها انقد عجیب شده

Leave a comment

Name *
Add a display name
Email *
Your email address will not be published