
Seasons and episodes
1Season 1 Sep. 03, 2025
1 - 1Episode 1 Sep. 03, 2025
1 - 2Episode 2 Sep. 10, 2025
1 - 3Episode 3 Sep. 17, 2025
1 - 4Episode 4 Sep. 24, 2025
1 - 5Episode 5 Oct. 01, 2025
1 - 6Episode 6 Oct. 08, 2025
1 - 7Episode 7 Oct. 15, 2025
1 - 8Episode 8 Oct. 22, 2025
1 - 9Episode 9 Oct. 29, 2025
1 - 10Episode 10 Nov. 05, 2025
1 - 11Episode 11 Nov. 12, 2025
1 - 12Episode 12 Nov. 19, 2025
1 - 13Episode 13 Nov. 26, 2025
1 - 14Episode 14 Dec. 03, 2025
1 - 15Episode 15 Dec. 10, 2025
1 - 16Episode 16 Dec. 17, 2025
1 - 17Episode 17 Dec. 24, 2025
1 - 18Episode 18 Dec. 31, 2025
1 - 19Episode 19 Jan. 07, 2026
1 - 20Episode 20 Jan. 14, 2026
1 - 21Episode 21 Jan. 21, 2026
1 - 22Episode 22 Jan. 28, 2026
Director
Cast
Synopsis
Nasrin, an assistant prosecutor who has lost her husband, is in search of a new life. But her son’s opposition and unforeseen events challenge her between maternal love and professional duty.
نسرین، دادیاری که همسرش را از دست داده، در جست وجوی زندگی تازه است، اما مخالفت پسرش و رخدادهای پیش بینی نشده او را میان عشق مادری و مسئولیت شغلی به چالش میکشد…
Original title محکوم
First air date Sep. 03, 2025


سریال قشنگی بود
عالی نیست ولی خیلی خوبه
چقدر چهار قست آخر احمقانه بود کسی اگر هنوز سریال رو ندیده بهتره اصلا نبینه
بنظرم خیلی هم خوب بود. حتما ببینید
با درود و احترام
۲ مورد بود که میخواستم بهش اشاره کنم اول حرکت تکراری و رو اعصاب دوربین تو سکانسهای داخل ماشین و دوم اینکه اگر قاتل انقدر حرفهای هست برای تحت نظر گرفتن و تعقیب کردن از یک ماشین که مثل گاو پیشونی سفید تابلو هست استفاده میکنه
سریال قابل قبولی یه ایراد بزرگش مهران غفوریانه
سریال خوب گیرا و جذابیه، پیشنهاد میکنم ببینید.
سریال قوی که ارزش وقت گذاشتن داره … برخلاف خیلی سریال های دیگه که فقط تایمتو پر میکنن
اره عالیه ولی من نمیدونم چرا حس میکنم پدر یا مادر تابان توی قتلش دست دارند..شاید همکار وکیلشون هست بهرامی بود
فیلم و سریال هایی که توش پژمان جمشیدی نقش جدی بازی میکنه، همیشه ارزش دیدن داره شک نکن
بین سریال های در حال پخش (آبان ماه ۱۴۰۴) بهترین با اختلاف
بسیار دیدنی و داستان قوی. بسکی تازگی ها داستان آبکی را سریال کردن.، دیدن این سریال بسیارجالب و مورد پسند من بود
– ساره بیات بسیار خوب بازی مکیند
اره خیلی انقدر خوب بود که ما از قسمت سوم به بعد ندیدیم دیگه انقدر که کارگردان قویه ماشالا
شما احتمالا سلیقتون آبان، از یاد رفته، شغال یا امثال این ها است
کمترین نمره ای که این سریال میگیره هفت هست .. تاکید میکنم کمترین !! متاسفانه افراد بخاطر عقاید سیاسی میان به یه اثر باکیفیت نمره پایین میدن … چرا؟! چون بازیگراش تو خیزش فلان و جنبش بهمان حمایت نکردن !!! شما خودت حاضر بودی بابت به اصطلاح حمایت ممنوع الکار شی ؟؟!! این بازیگر ممنوع التصویر بشه، تو خرجشو میدی ؟؟!! واقعا که
هم فيلمنامه هم بازي ساره بيات و تهامي و بازي؛ر نقش مهيار عاليه …
سریال خوب و با کیفیتی هستش ، بی این همه سریال ، شو های مزخرف و در پیت ، این یکی تا اینجا خوب از آب در اومد
من براتون لیستی از مزخرف ها اماده کردم اینارو نبینید اصن ارزش دیدن ندارن وقت و حجم ترافیک اینترنت خودتون رو الکی حروم نکنید
این لیست شامل تمام سریال هایی هستن که هر هفته در حال پش هستن
Anjomane Ashbah انجمن اشباح / Persona پرسونا / Shefrooni شفرونی / Shoghal شغال / Az Yad RaftehAz از یاد رفته / Karnaval tar کارناوال تر / Shekargahشکارگاه / Karnaval کارناوال / Arezoohaye Chapaki آرزو های چپکی / JazroMad جزرو مد / Savushun سووشون / Ajale Moalagh احل معلق / Eshghe Abadi عشق ابدی / Elclasico الکلاسیکو / Khejalat Nakesh خجالت نکش / Sarzamine Gomshodeh سرزمین گمشده / Belite Yek Tarafeh بلیط یک طرفه / Dokhtarane Koocheye Gham دختران کوچه غم / Div va Mahpishooni 2 دیو و ماه پیشونی ۲ / Tasian تاسیان / Ringo رینگو
تاسیان عالی داست پیش میرفت ولی ۲-۳ قسمت آخرش فیلم هندی میشه و گند میزنه به تمام قسمت هایی که شما با لذت دیدن و آخرش جوری تموم میشه که با خودتون میگید کاش نمیدیدم این سریال رو ، من نظرم بی طرف و صادقانه هستش ، بدون در نظر گرفتن سلیقه شخصی خودم
ممنون سایت خوب فارسیلند که این همه سریال و فیلم سینمای عالی رو در اختیار ما قرار میده
damet garm
سلام تشکر از برنامه
خیلی سریال با کیفیتی هست. البته فقط کیفیت 1080 پیکسلش
ٱیا مردم ایران میدانند که سیستم قضایی کنونی بسیار اشتباه و احمقانه است نسبت به بقیه کشورهای دنیا؟ ٱیا میدانند که بسیاری بی گناه اعدام میشوند و بسیاری که کناهکار هستند ٱزاد هستند؟ اگر میدانند و تحمل میکنند و خاموشند، خود شریک جرم ها و اعدامها هستند. وظیقه انسان را فراموش نکنید که باید با نادرستی بجنگد.
چرتو پرت شد یهو افتضاح . واقعا چه فکری میکنن
واقعأ یه دکتر روانپزشک آنقدر خودش روان پریشه!!؟نه عشقش عشقه,نه بلده خودش رو کنترل کنه و نه منطق داره!خانوم قاضی هم که پا میشه میره وسط لات ها و چاقو کشها که چکار کنه!!واقعأ مردم رو چی فرض کردین! احمق!
اخه کجای این سریال رازالوده؟! از همون قسمت دوم ته سریال مشخص شده! نامزد دختره از خارج کشور اومده ببینش؛ رفته در خونه اش؛ دیدهداره میره جایی تعقیبش کرده؛ و متوجه شده وارد خونه این پسر شده، چون میدونسته که تابان برادر نداره، بنا رو بر این گذاشته که اتابان با این پسر در ارتباطِ دیگه فرهنگ گند اسپیرانیها دسگه، یارو نه به بار و نه به داره، میزنه دختر مردم کهرهیچ نسبت قانونی باهاش نداره رو به خاطر غیرتی شدن به قتل میرسونه!!!!
چه پیشگویی ناشیانه ای !!! جهت اطلاع، نامزد تابان اصلا وارد سریال نشد
MOZAKHRAF VA CHENDESH 1/10
صدها سریال میاد و میره خوب یا بد ،هزاران اتفاق میوفته توی جامعه ایران امروز خوب که نه ولی بیشترش بد ! تنها چیزی که مهمتر از نظر دادن در مورد کیفیت این برنامه ها و یا تحلیل مسایل اجتماعیه این است که با یک نگرش کوچک و حتی سطحی میشه فهمید چقدر اخلاقیات و عواطف و شعور و کلاس و همدردی توی جامعه از بین رفته و کلا پنجاه در صد ملت با پنجاه در صد دیگه در جنگن ، تهدید میکنن ،فحش میدن ،مسخره میکنن و این مهندسی دقیقی که سالیان دراز در جامعه تزریق شده اخلاقیات را کلا نابود کرده و مردم فقط دنبال اراجیف و مبارزه با هم در پرداختن به این اراجیف هستن و اینطوری همون داریم پیر میشیم و روزها بی نتیجه میگذره و اون بالا به ریش ما میخندن .هزاران افسوس.
تنها سریالی که خوبه اونم اجل معلق است بین این همه سریال اون بهتر از همه است
اجل معلق؟ یه کمدی ضعیف ، اگه رضا اطاران و بهزاد خلج توش نبودن قابل دیدن نبود
رضا عطاران
راجب سریال نظر بدین نه عقاید سیاسیتون
من میگم خسرو پدر تابان قاتل است میگی چرا ؟؟
نمیدونم ولی ته دلم همین را میگه
افرین دقیقا منم باهات موافقم
چون بی دلیل نبود که پسر نسرین ازش نفرت داشت
پدر دختر شو بکش؟ به چه دلیل؟
سریال خوب از همون اولش خودشو نشون میده، مثل همین سریال محکوم ! خیلی قوی و رازآلود شروع شد ! حتما توصیه میشه ببینید
Something to view, don’t want to get too political. Nice start.
داستانهای اینچنینی پوسیده و مضحک اونم در پل پایتخت نشون دهنده یک عقب رد هست پسری که مثلا با ازدواج مادرش مخالفت و برای اینکه جنبه قدیمی پیدا نکنه میگه من تنها میمونم اینا رو جمع کنید بابا با بازهای مسخره و داستان شکل نگرفته
کیفیتش خوبه
سریال و فیلم های این هنربندان حکومتی ساره بیات آشغال مهران غفوریان آشغال را نبینید اینا همان کسانی بودند که انقلاب مهسا امینی سکوت کردند و با مردم همدلی نکردند
عالی بود
اونای که ساکت نبودن الان کجان و شما که ساکت نبودین به کجا رسیدین
خیلی ترسو و منفعت طلبی. کسانی که مثل تو حرف میزنن خیلی خطرناک هستن
پگاه جان متاسفانه باید بگم همین دو سه جمله ای که بدرستی نوشتی، برای خیلیاز هموطنان من و شما قابل درک نیست و مشکل هم دقیقا همینجاست.
درود بر شما که فراموش نکردید بانو👏🌹
تا امثال این نداها باشه وضعیت مملکت همینه. باشد که زجرتان بیشتر شود و حقارت تان بیش. از ماست که بر ماست. حیف اسم شریف “ندا آقا سلطان که روت هست
Yek serial mozakhraf ba ye bache aaani ke masalan gheyratie… chizaye shero ver ke male sad saale pishe hey tarvij midan… ashghaltarin serial
عالی
افتضاح ترین سریالی که تا حالا دیده بودم…توهین به شعور مخاطب با اراجیف.
اهان حتما سریال شغال خوبه ؟!! یا آبان ؟!! یا از یاد رفته ؟!! نمیدونم چرا سلیقه ها انقد عجیب شده