
Seasons and episodes
2Season 2 Dec. 28, 2025
1Season 1 Jul. 28, 2024
1 - 1Episode 1 Jul. 28, 2024
1 - 2Episode 2 Aug. 04, 2024
1 - 3Episode 3 Aug. 11, 2024
1 - 4Episode 4 Aug. 18, 2024
1 - 5Episode 5 Aug. 25, 2024
1 - 6Episode 6 Sep. 01, 2024
1 - 7Episode 7 Sep. 08, 2024
1 - 8Episode 8 Sep. 15, 2024
1 - 9Episode 9 Sep. 22, 2024
1 - 10Episode 10 Sep. 29, 2024
1 - 11Episode 11 Oct. 06, 2024
1 - 12Episode 12 Oct. 13, 2024
Synopsis
Gol Ya Poch is a group game where different teams face each other in different parts in the form of breathtaking competitions and elimination model. In each period of the goal or nonsense game, two teams of 3 people face each other and play the goal or nonsense game with the special rules of this video competition…
اگه یک قدمی شکست هم بودی، لبخند بزن تا حریفت به پیروزیش شک کنه!…
اگه یک قدمی شکست هم بودی، لبخند بزن تا حریفت به پیروزیش شک کنه!…
Original title گل یا پوچ
First air date Jul. 28, 2024
Seasons 1
Episodes 1




بسیار از این ایده جدید لذت بردم. مهران مدیری و گروهش یک نوآوری در مسابقات تلویزیونی ایجاد کردند. بر خلاف مسابقات مسخره ای مثل جوکر و مافیا که یک تعداد بازیگر مشخص در تمام قسمت ها هستند بار حرفهای تکراری مخاطب را خسته میکنند. این مسابقه بین اقشار عامه جامعه بود که مخاطب میتوانست باهاشون ارتباط برقرار بکنند. هر چه میگفتند و میکردند بازی نبود واقعیت خودشون بود و این ارزش مسابقه را ده چندان میکرد. من ۳۰ ساله ایران زندگی نمیکنم ولی همیشه با بچه های لوطی پایین ارتباط خوبی داشتم. سلامت باشید.
ایده این برنامه و کارگردانیش با نیک یوسفی بود ولی حکومت اجازه نداد حتی اسمش توی برنامه باشه ولی چون دوست داشت مردم برنامه ای که دوست دارن رو دنبال کنن حاضر شد اسمش حذف کنن
با خسته نباشيد به دست اندكاران برنامه، من لازمه حقيقتي رو بگم من اولين قسمت برنامه رو كه ديدم خيلي توي دلم انتقاد كردم به مهران مديري !! اما دهان بعدي مسابقه، اجرا و همه چيز به سمت خيلي خوب و درستي پيش رفت! به سمت يك كار يك دست و جديد و تك كه از مهران مديري كه من ميشناختم توقع داشتم!
كار بسيار جالب و خوبي از مار در اومد و ممنون كه انتقادات رو شنيديد و به كارتون ادامه داديد
کسانی که میگن یه برنامه ساده است، واقعا نمیدونن که مثلا همین شخصیت عمو رجب جوری با مخاطب ارتباط برقرار کردن که دفعه قبل از باختنشون ما گریستیم و ایندفعه با شادی شون اشک خوشحالی ریختیم. فیلمهای الان و میبینی چهل قسمت پای برنامه میشینی بازیگر دایم داره نقش بازی میکنه و دیالوگ میگه اینقدر نمیتونی باهاش ارتباط بگیری که آدم تو این برنامه با اکثر
شخصیتهاش مثل عمو رجب ارتباط برقرارمیکنه. درضمن آقای مدیری دم شما گرم بابت این پانصد میلیونی که به عمو رجب دادین، داشتیم دق میکردیم از دفعه قبل تا الان.
ایده برنامه ساده است، ولی در عین سادگی اینکه یک بازی سنتی قدینی ایرانی و تونسته به این شکل و سیاق زیبا در بیاره واقعا دست مریزاد داره. اینکه شخصیتها بر خلاف باقی برنامه های این چنینی هز
مردم عادی کوچه و بازار انتخاب شدن ولی همچنان پرسوناژ دارن و میتونن اینقدر زیبا با مهاطب ارتباط برقرار کنن یعنی مدتها روی این شخصیتها کار شده، من نمیفهمم چطور بعضی فکر میکنن فقط چند نفر دور هم نشستن و بازی میکنن، طرز نشستنشون، دیالوگهاشون، کاراکترشون همه و همه روش فکر شده و ساخته و پرداخته شده.کار راحتی نیست پرسوناژ دادن به کسانی که حتی بازیگر نیستن!! به نظرم یک سر و گردن از تمام مسابقات تلویزیونی ای که تا الان در ایران انجام شده بالاتره و در عین مسابقه بودن، انگار یک سریال هم هست. اتاق فکر خوبی دارن و تا ابان که بی نظیر بوده به نظرم. کسانی هم که دوست ندارن احتمالا این بازی و خیلی انجام ندادن و از ظرایفی که داره اطلاع ندارن و فکر میکنن فقط باز و بسته کردن دست هست.
چقدر دوست دارم این برنامه رو و چقدر دلم سوخت برای عمورجب
بنازم که همه نظریه پرداز و متفکر هستند.باورم نمیشه این همه مسعود فراستی…..بخدا اگه یه خرجی ساخته بودش همه به به و چه چه میکردن
نظرات همه محترمه، اما من واقعا لذت بردم و هیچوقت فکر نمیکردم یک بازی قدیمی بتونه اینقدر جذاب اجرا بشه. واقعا خسته نباشی جناب مدیری
هر برنامه ای مخاطب خاص خودش رو داره
یه برنامه ای که تولید میشه قرار نیست همه رو راضی کنه
به نظر من خیلی برنامه خوبیه و اینکه هیجان داره
ممکنه خیلیا از این برنامه خوششون نیاد
در کل ایده خلاقانه ای بوده و از مدیری بعید نیست تولید برنامه هایی که خلاقانه است
بسیار برنامه تازه و جدیدی هست که مثلش رو در دنیا ندیدیم. دکور برنامه بسیار خلاقانه و همچنین فیلمبرداری و ادیت که مخاطب رو جذب برنامه میکنه با شات های بسیار جذاب. درکل چنین برنامه های که بسیار تمیز اجرا بشن برای صعنت فیلم وسریال ایران خیلی خوبه. دوستان به همین کشور ترکیه نگاهی بیندازید که خیلی برنامه های متفاوت دارند و هر برنامه مخاطب
خودش رو داره در صورتی که الان ایران یک کپی از جوکر زده و یک مافیا که دیگه خسته کننده شده ، به نظر خیلی گام خوبی رو برداشته اقای مدیری انشالله موفق باشند
کی بود میگفت من راضی نیستم حتی یک فریم از کارهام در ج.ا پخش بشه؟ پولش مزه داره انگار
برنامه که مسخره و سبک هست. مدیری هم در نقش شیتیل بگیر خوب نشسته.
In barname aalie inke ye baazi sonati irani ro barname kardan kheyli lezat bordam
به نظر من خیلی خوب بود ؛ بیست دقیقه صبر کنید ببینید بعد تا آخرش میبینید .
منطق اولش سخته شل کن😅😅
من لذت بردم از دیدن چنین برنامه خلاقانه ای! این بازی موجب ضبط خرده فرهنگ های ایرانی میشه. استفاده از فرهنگ ایرانی برای طراحی بازی بسیار خلاقانه است
خیلی مزخرف و حوصله سر بر بود فقط 5 دقیقه دیدیم از آقای مدیری بیشتر از این انتظار داشتیم گل یا پوچ آخه
Baazi asil iranie che eshkali dare ?
شما ببین ایشالله لذت ببری
همه چیز عالی، فیلم برداری فوقالعاده ، بازی ها عالی.
خسته نباشی آقا مهران
گوش نده به منتقدین همیشه ناراضی
چیزی که پنج دقیقه دیدین نمیتونین در نوردش نظر بدین…چندین فیلم هالیوودی میتونم پیشنهاد کنم بهتون که اگه چند دقیقه اولش و فقط قرار بود ببینید اصلا تا انتها نمی نشستین ببینینش. یریال breaking bad مثلا،
من خودم دو سه جلسه اول و قشنگ به زور دوستام دیدم که هی میگفتن صبر کن حوب میشه و خوشحالم که صبر کردم و همشو دیدم و این شاهکار سینمایی و دیدم و لذت بردم. دو سه قسمت ببینید، اگه باز نظرتون همین بود میشه گفت مطابق سلیقه شما نبوده. زود قضاوت نکنید
ایده برنامه خیلی ساده و چرند هست و سرگرم کننده نیست. انگار دوربین رو برده تو قهوه خونه از بازی فیلم گرفته. متاسفانه کارهای جدید مدیری دیگه نمیگیره و دلنشین نیست.
دقیقا. کاملا موافقم