خواهشن حیف سایت شما نیست این برنامه ها را برای تماشا میگذارید.کلا باید بیننده نداشته باشه این برنامه و بازمانده و برنامه هایی که مجری های …… توش هستند.
بنده خدا سالها پیش اردشیر احمدی به تنهایی با بودجه شخصی خودش یه مستند 5 قسمتی به اسم “از زیر زمین تا بام طهران” ساخت که از یاس توش بود تا زِدبازی و… اون یه محتوای درست حسابی داشت و عالی بود، بماند که به همین خاطر چقدر از طرف رژیم اذیتش کردن!!!
خواهشن حیف سایت شما نیست این برنامه ها را برای تماشا میگذارید.کلا باید بیننده نداشته باشه این برنامه و بازمانده و برنامه هایی که مجری های …… توش هستند.
بنده خدا سالها پیش اردشیر احمدی به تنهایی با بودجه شخصی خودش یه مستند 5 قسمتی به اسم “از زیر زمین تا بام طهران” ساخت که از یاس توش بود تا زِدبازی و… اون یه محتوای درست حسابی داشت و عالی بود، بماند که به همین خاطر چقدر از طرف رژیم اذیتش کردن!!!
میتونست شوی خوبی باشه ولی نه به صورت حکومتی! فکر میکنم به زودی موج دیس کردن های صداسیما و شبکه خانگی توسط رپرها شروع میشه😄