Seasons and episodes
1Season 1 May. 01, 2025
1 - 1Episode 1 May. 01, 2025
1 - 2Episode 2 May. 08, 2025
1 - 3Episode 3 May. 15, 2025
1 - 4Episode 4 May. 22, 2025
1 - 5Episode 5 May. 29, 2025
1 - 6Episode 6 Jun. 05, 2025
1 - 7Episode 7 Jun. 12, 2025
1 - 8Episode 8 Jun. 26, 2025
1 - 9Episode 9 Jun. 26, 2025
1 - 10Episode 10 Jul. 24, 2025
1 - 11Episode 11 Jul. 31, 2025
1 - 12Episode 12 Aug. 08, 2025
1 - 13Episode 13 Aug. 21, 2025
Director
Cast
Synopsis
Theft of raw materials from a factory happens repeatedly. At first, nothing is leaked out to protect the reputation, but eventually the police are drawn into the story and rumors surround one of the workers. The arrest of this worker is the beginning of the story, and it leads to events beyond imagination…
دزدی مواد اولیه از یک کارخانه بارها اتفاق میافتد. ابتدا برای حفظ آبرو چیزی از این موضوع به بیرون درز نمیکند، اما سرانجام پای پلیس به وسط این داستان کشیده میشود و شایعات اطراف یکی از کارگران میگردد. دستگیری این کارگر شروع ماجرا است و به دنبال خود اتفاقاتی فراتر از تصور در پی دارد…
Original title کنکل
First air date May. 01, 2025



سریالی جالب با موضوعی نفس گیر و قشنگ همراه چاشنی سورپرایز، پیشنهاد میکنم ببینید، منتها اینکه پخشش بعد از قسمت 13 دچار مشکل شده آدمو نسبت بهش سرد میکنه!
سریالی که تهش کنسل شده رو به ملت پیشنهاد میدی که چی بشه ؟
همه مون به لايگا رفتيم عالى بود فقط چرا كنكل شد
Should we forget about this series?
حیف
Mardomo maskhare kardin?
همه رفتن لالیگا؟؟؟؟
کنکل شد؟؟؟؟
سلام چرا این سریال دیگه پخش نمیشه چند هفته است قسمت جدید نیومده
vaghean kankel shod o raft :))
چجوریاست ،باز یه سریال ساختین شل کن سفت کن شروع شد
جون کنین بابا
میگن پول ندادن به بازیگرها برای همین فعلا پخش نمیشه
ماهی یه قسمت میاد یا چی؟
خیلی خوبه. حتما ببینید
چیزی شد توقیف شد ؟
heheheh …… vaghean toghif shod ….. in fim chi bodesh ke mikhast toghif beshe
nemiduunam, to midooni?
پس چرا دیگه پخش نمشه ؟
جمعه ها چه ساعتی روی سایت قسمت هارو آپلود میکنید؟
irad az site marja starnet hast ke inghadr dar upload kardane in serial bi nazm hast! albate az onjayy ham nashi mishe ke chon platforme jadid hast, baraye dide shodan, serialhash rayegan hast
عالیه
اخ چقد ادامس میلمونه
چرا یک هفته در میون میاد؟!
تا الان که جالب بود
من قسمت اوّلش روُ دیدم و با پایانبندی که داشت ازش خوُشم اومد؛ ولی با نظراتی که دوستان در قسمتهای مختلف سریال دادن برمیآد که با سریال جالب و خوش ساختی روبهرو نیستیم
هنرمندان روح و روان لطیفی دارند ، و همهمیدانیمکه تو این ایران آخوندزاده چقدر مشکل کار هنری انجام داد، لطفا موقع نوشتن نظرمون با ادبیاتی که دوست داریم با خودمون برخورد بشه اظهار نظر بفرمایید.
احسنت
باحاله
خوبه،بچه ها خسته نباشین
این فیلم عالیه
عالیه
شروعی مزخرف داشت. دیگه ادامه اش نمیدم