It’s Ziba’s birthday… For a teenage, student working girl, living in a dormitory, with no bonds to her parents, it is a dream to move to a room of her own. She’s struggling to find a path to be independent, but everything becomes even more complicated when her dad, Khosro, shows up. He has escaped from a psychiatric hospital to celebrate the special day with his daughter…
خسرو که در آسایشگاه روانی به اجبار بستریست، تمام این سالها را در فکر دخترش زیبا سپری کرده. امروز، روز تولد 16 سالگی زیبا است و خسرو نمیخواهد از این روز ساده بگذرد…
نسبت به فیلمهای چرت وپرتی که این یکی دوسال تو سینمای ایران ساخته شده خیلی بهتر بود و ارزش دیدن داشت. بازی امین حیایی هم واقعا عالی بود
بسیار بد علیرغم اینکه اسم کارگردان بزرگه
به یاد قدیم و سال های دور ، ممنون جناب صدرعاملی
عالی بود
فیلم دلنشینی بود ارزش دیدن حتما داره
آقای حیاتی خوش درخشید. فیلم خوبی بود
Finally! A very good movie. Thanks Farsiland for sharing.
فیلم قشنگ بود، دیدنش حس خوبی داد
فیلم خوبی بود.ارزش دیدن داره.فقط کاش غفوریان حکومتی توش بازی نمیکرد
شخمی
بسیار عالی و دلنشین بود و فیلم خوش ساخت و نجیبی بود و لذت بردم.
ضعیف