The story is about a man named Halim, who cleans the park’s restrooms. After being fired for charging people, his protest is recorded and widely viewed on social media. The police arrest him, and in prison he realizes that he bears a striking resemblance to a terrorist wanted by the Pentagon named Wolf, who has a $30,000 reward for his capture. This resemblance gets him involved in strange and adventurous adventures, to the point where even his father decides to turn him in for the reward…
داستان مردی به نام حلیم رایگان است که شغلش تمیز کردن سرویس بهداشتی پارک است. پس از اخراج به دلیل گرفتن هزینه از مردم، اعتراض او ضبط و در فضای مجازی پربازدید میشود. پلیس او را بازداشت میکند و در زندان متوجه میشود که شباهت زیادی به یک تروریست تحت تعقیب پنتاگون به نام گرگ (Wolf) دارد؛ تروریستی که برای دستگیریاش 30 هزار دلار جایزه تعیین شده است. همین شباهت، او را درگیر ماجراهای عجیب و پرماجرا میکند، تا جایی که حتی پدرش برای گرفتن جایزه تصمیم میگیرد او را تحویل بدهد…
| Download | Quality | Size |
|---|---|---|
| Sign in to download | 1080 | برای دیدن لینک باید وارد شوید |
| Sign in to download | 720 | برای دیدن لینک باید وارد شوید |
| Sign in to download | 480 | برای دیدن لینک باید وارد شوید |
مزخرف به تمام معنا
زباله ای در خدمت گیشه
فیلم کمدی خیلی خوب بود واقعا باید نگاه کرد هم فیلم نامه جدید و قشنگ بود و هم بازی ها
خوب بود
با اسلام نظرات همه قابل احترامه ولی از نظر من خیلی خوب بود وارزش دیدن رو داشت حداقل اخرای فیلم که خیلی جذابتر شد
تهوع آور بی محتوا چرت 🤮🤮🤮
لطفا کمدی تازه اکران شده جزایر قناری رو هم بذارین 🙏
شما داستان فیلم رو بخون اون وقت تصمیم میگیری وقت تو پای این افشار دراز تلف کنی یا نه
پس در واقع گرگ همون حلیم رایگان بوده
ارزش دیدن نداره.خیلی سطحی هیچی نداره. بدتر فیلم افشاری بود
چرت
اجل معلق و مرد عینکی
هر دو با طراحی قصه بهرام افشاری و افتضااااح تمام
طنز پایتخت بازی میکردی و یکی دوتا فیلم دیگه که چون داستان و شخصیت پردازی داشت مطرح شدی ولی الان افتادی تو پول درآوردن و همین
پیر این چه زباله ایی بود و چی میخواست بگه
دور هم رفتید ترکیه یه چیزی بسازید
متاسفم برای وقت و حجم نتی که گذاشتم
البته مثل همیشه ممنون از فارسی لند
آشغال
خیلی قشنگ بود ممنون
بد نبود
چه عجب یه فیلم ب درد بخور ایرانی دیدیم
من این فیلم رو تو سینما بود دیدم
متاسفم که واسه این فیلم رفتم سینما و وقت گذاشتم
عمیقا متاسفم واسه اینکه چقدر تو عرضه فیلم فقیر شدیم
عالی