
Barat is a middle-aged man who lives in a condo with his wife, son, and brother-in-law, and his neighbors. They participated in a lottery and…
| Download | Quality | Size |
|---|---|---|
| Sign in to download | 1080 | برای دیدن لینک باید وارد شوید |
| Sign in to download | 720 | برای دیدن لینک باید وارد شوید |
| Sign in to download | 480 | برای دیدن لینک باید وارد شوید |
راستش نمیفهمم بعضی از منتقدای فیلم هفتاد سی دقیقاً دنبال چی هستن. خندوندن مردم ایران واقعاً کار آسونی نیست. بهنظرم بهرام افشاری با این فیلم تونسته کاری کنه که خیلی از ما تو سینما لبخند بزنیم، بخندیم و حتی یه جاهایی فکر کنیم.
واقعاً تعریف شما از کمدی چیه؟ حتی کمدیهای چارلی چاپلین که اسطوره کمدی دنیاست هم پر از غم و واقعیتهای تلخ زندگی بود، ولی با همون سبک و نگاه خاص، تبدیل به شاهکار شدن.
نمیدونم چرا همه یههو شدن مسعود فراستی! چرا وقتی یه نفر تلاش میکنه یه کار متفاوت و شجاعانه بسازه، انقدر راحت با چند جمله تند و منفی لهش میکنیم؟
به قول یکی از دوستان، شاید واقعاً بهتر باشه بعضیا برن همون فیلمهای هندی مورد علاقهشونو ببینن و بذارن ما از سینمای خودمون لذت ببریم.
عالی
متاسفانه ژانر کمدی ما مجموعه ای از کارهای بی ارزش با مجموعه ای از بازیگرهای خوب که ارزش تماشا ندارند.
حیف وقت من فقط زدم جلونتونستم تحمل کنم این افتضاحو
افتضاح ، زباله به تمام معنا ، و اینکه بهرام افشاری هم شد کارگردان و نتیجه لش شد این
وحشتناک مزخرف بود.
VERY STUIP MOVIE
بسیار خنده آور ! – بعد از کلی کار آبکی در این ژانر
حیف وقت واقعا
خیلی باحال بود در ژانر کمدی سیاه
عاااالی و همه چی تمام
دلیل این همه نظر منفی رو نمیدونم
یا با خودتون مشکل دارید یا با عوامل فیلم
مملکت که بی درو پیکر باشه و بی صاحاب باشه دست آدمای نادان و نابلد و ناکارآمد باشه نتیجهاش میشه این، نمونش توی سینما که هر اسکلی فکر میکنه کارگردان هست و می تونه فیلم بسازه، آقای افشاری تو هم دندان ای ما رو شمردی؟
هوتن تو چرا؟ از چشمم افتادی
کاش افتضاح بود.افتضاااااح بود
من نمیفهمم چرا اکثر فیلما با پایان باز تموم میشن خب الان چیشد یارو خانواده شو قبول کرد؟نکرد ؟رفت ؟موند؟بدم میاد مثل ادم جمع بندی نمیکنن ایبابا
چرا این پر فروش شده ؟؟ افتضاحه فقط داد میزنن صداها بالا فاجعه
عالیه عالی!! از نظر من به عنوان یک
تبع افغان واقعآ عالی بود از هر بعُد که نگا گنی هم کمید هم اجتماعی هم عاشقانه و هم تراژیک
متاسفانه با اصرار دوستان رفتیم سینما ایران مال این چرت و پرت رو دیدیم.قسمت عجیبش قهقهه زدن مردم تو سالن سینما بود.نمیدونم شاید هم مشگل از منه
عالی بود اونایی که اناقاددارن برن فیلم هندی ببینن
افتضاح بود٬ با عرض معذرت