story of a boy named Mahmoud who, along with his niece Peri, finds his father’s will. He decides to go in search of the treasure and faces many challenges along the way. داستان پسری به نام محمود است که به همراه خواهرزادهاش پری، وصیتنامه پدرش را پیدا میکند، او تصمیم میگیرد به دنبال گنج برود و در این راه با چالشهای زیادی دست و پنجه نرم میکند…
عینک قرمز یه مهمونی بود که کلی مهمون خاص دعوت کرد ولی غذای درست و حسابی نداشت! همه دور میز نشستن، ولی هیچکس چیزی برای خوردن نداره نتیجه؟ یه فیلم بیجون با کلی اسم خفن که همشون توش سوختن. اگه ندیدیش بدون چیز خاصی از دست ندادی برو همون سریال تکراریتو ببین، بازم بیشتر حال میکنی!
یه کثافت کاری به تمام معنا … از حامد بهداد پیش از این هم دیده بودیم ولی از سروش صحت خیلی بعید بود … این الناز حبیبی و شبنم مقدمی هم انگار کورس گذاشتن با مهران رجبی … عین مگس همه جا هستن!
چهار پنج بار این چرت رو گذاشتم گفتم بذار ببینم آخرش چی میشه ولی باز هم نتونستم کامل ببینمش اینقدر افتضاحه.کاش بابت این فیلم ها میشد از سازنده شون شکایت کرد
واقعا موندم چی بنویسم از حامد بهداد که بعید نیست اینجور مسخره بازی ها اما واقعا این همه بازیگر چطور راضی به بازی در این فیلم شدن چرا اینجور فیلم ها رو توقیف نمیکنن این هم یه فیلم مستهجن ذهنی بود
خدایا ما به انواع اقسام بلایا توی این ایران و خارج از این ایران گرفتار و مغلوب علیهم هستیم خودمون…. دیگه ما رو از شر این فیلمهای مشمئز کننده ه، منزجر کننده، واقعا توهین آمیز نجات بده. خدایا این فیلم فحش رکیک به وقت و زمان بیننده بینوای ننه مردهای که بحساب اسم این بازیگرها گول میخوره میاد دانلود میکنه میبینه، هست. چه بیشرفهایی هستید که پول میگیرید این مزخرفات رو مزاحم وقت مردم میکنید.
واقعا مگه میشه!، با اختلاف مزخرف ترین فیلمی که دیدم، داستان اصن نداره معلوم نیست داستان چیه! بازی ها فاجعه! تو رو خدا فیلم نسازید! اینقدر فیلم اشغال مگه داریم ما!!
ای کاش ما هم به اندازه شما وقاحت داشتیم و میتونستیم هرچی دلمون میخواد و لایقتون هست رو بهتون بگیم توی کامنت!!!!! بعد پاش که میافته آقایون و خانمها مدعی هستند که خیلی هنرمند هستند و از کودکی تئاتر بازی میکردند و روحیه حساس و لطیفی دارند، خجالت بکشید ای بند شدگان به هنر!!! ان اسمش لودگی و دلقک بازیه نه هنر
lol
عینک قرمز یه مهمونی بود که کلی مهمون خاص دعوت کرد ولی غذای درست و حسابی نداشت! همه دور میز نشستن، ولی هیچکس چیزی برای خوردن نداره نتیجه؟
یه فیلم بیجون با کلی اسم خفن که همشون توش سوختن.
اگه ندیدیش بدون چیز خاصی از دست ندادی برو همون سریال تکراریتو ببین، بازم بیشتر حال میکنی!
یه کثافت کاری به تمام معنا … از حامد بهداد پیش از این هم دیده بودیم ولی از سروش صحت خیلی بعید بود … این الناز حبیبی و شبنم مقدمی هم انگار کورس گذاشتن با مهران رجبی … عین مگس همه جا هستن!
من ۲۰دقیقه دیدم خاموش کردم
چهار پنج بار این چرت رو گذاشتم گفتم بذار ببینم آخرش چی میشه ولی باز هم نتونستم کامل ببینمش اینقدر افتضاحه.کاش بابت این فیلم ها میشد از سازنده شون شکایت کرد
واقعا موندم چی بنویسم
از حامد بهداد که بعید نیست اینجور مسخره بازی ها اما واقعا این همه بازیگر چطور راضی به بازی در این فیلم شدن چرا اینجور فیلم ها رو توقیف نمیکنن این هم یه فیلم مستهجن ذهنی بود
!!!!!افتضاح
خدایا ما به انواع اقسام بلایا توی این ایران و خارج از این ایران گرفتار و مغلوب علیهم هستیم خودمون…. دیگه ما رو از شر این فیلمهای مشمئز کننده ه، منزجر کننده، واقعا توهین آمیز نجات بده. خدایا این فیلم فحش رکیک به وقت و زمان بیننده بینوای ننه مردهای که بحساب اسم این بازیگرها گول میخوره میاد دانلود میکنه میبینه، هست. چه بیشرفهایی هستید که پول میگیرید این مزخرفات رو مزاحم وقت مردم میکنید.
درسترش اینه که خدایا مارو از شر خامنه ای و سپاهش نجات بده که دونه دونه کارگردان هامون رو نکشن
درستترش اینه که؛ خدایا ما روُ از شر “مغزهای کوچک زنگ زده” نجات بده؛ الٰهی آمین
واقعا مگه میشه!، با اختلاف مزخرف ترین فیلمی که دیدم، داستان اصن نداره معلوم نیست داستان چیه! بازی ها فاجعه! تو رو خدا فیلم نسازید! اینقدر فیلم اشغال مگه داریم ما!!
ای کاش ما هم به اندازه شما وقاحت داشتیم و میتونستیم هرچی دلمون میخواد و لایقتون هست رو بهتون بگیم توی کامنت!!!!! بعد پاش که میافته آقایون و خانمها مدعی هستند که خیلی هنرمند هستند و از کودکی تئاتر بازی میکردند و روحیه حساس و لطیفی دارند، خجالت بکشید ای بند شدگان به هنر!!! ان اسمش لودگی و دلقک بازیه نه هنر
واقعا خاک تو سرتون با این فیلم ساختنتون چی بود واقعا مزخرف به تمام معنا.. حامد بهداد ازتو توقع نداشتم