Tohid and his wife and children have average life. Until a very simple event shatters the story of their lives. توحید و همسر و فرزندانش زندگی معمولی دارند تا اینکه یک اتفاق بسیار ساده، داستان زندگی آنها را به هم میریزد.
همه چی سالم و بدون کوچکترین مشکل در حال اجرا هست. مقداری شاکر باشیم بابا . تقریبا هیچ سایتی به سرعت این سایت محتوا رو قرار نمیده و اینقدر کامل .اونم رایگان. اینکه حالا تو چنین شرایطی کیفیت فورکی و فول اچدی نمیذاره طبیعیه . من خودم با بالاترین سرعت و بدون مشکل با چیلتر شکن از سایت دانلود میکنم . در حال حاظر و برای این روزها کیفیت قرار گرفته به نظرم قانع کننده هست.سپاسگذارم
سلام و خسته نباشید به ادمین محترم. متاسفانه اینترنت تو ایران خیلی گرونه و برای دانلود فیلم و سریال حتما باید قند شکن روشن کنیم. امکانش هست که سرورهای دانلود رو داخلی کنی که در زمان دانلود قند شکنو خاموش کنیم؟ الان گیگی 600 دارم میخرم و به صرفه نیست برای دانلود
ادمین دمت گرم. ممنون از جوابت من قانع شدم. جواب قانع کنندهای بود. تو دهنی تو هم بود؛ ولی بجا بود؛ حقم بود؛ نوش جونم. منتهاش وقتی خود پرداکت منتشر میشد مدلی از اینفرا توی ذهن من بود که سروری که شما دیتا ازش میگیرید مستقل از فضای سایبر ایران باشه که الان متوجه شدم اینطور نیست. با این حساب دمتون گرم و کیپ ایت آپ. به امید ماندن ایران از گزند هر دشمنی داخلی و خارجی، به نحوی که آحاد احساس شادی و غرور ملی کنند و از همه چیز راضی باشند و زندگیها بیشتر زیبا و با معنی و عمیق باشه تا صرفا لوکس و ماشینی و پوچ از معنا.
ممنون با این شرایط سخت هم درکنار مردم ایستادین ممکنه بعد آزادی ایران عزیز و رفتن بعضیا و اومدن نت قوی بدون فیلتر کیفیت 1080 بذارین؟ ب امید آزادی ایران و رفاه مردم
ارزش این سایت به 1080 رایگان داشتن بود. چند وقته نمیدونم سیاست و استراتژی شون ه یا چی که دیگه 1080 نمیگذارن. ممکنه اینطور تحلیل کرده باشند که برای 1080 سوریس رو پولی میکنیم! خوب این هم یک ایده است. ولی اون که GLWiz بود که پشتیبانش GOLDLine بود و قدر بودند، بلاخره از یک جایی به یعد دیدند فروش سابسکریپشن جواد نمیده و باید با تبلیغ از طریق حجم ویزیت درآمد داشت که خیلی بیشتر تر سابسکریپشن فی و این ادا بازی ها برای ایرانی جماعت ه! نتفلیکس ش که نتفلیکس ه … درآمد این پلتفرم ها هر چی باشه (کم یا زیاد) بیشتر از درآمد با سابسکریپشن فی هست. بنابراین من فکر میکنم 1080 رایگان برای افزایش ویزیتور، ولی تبلیغات از طریق حجم بازدید بیشتر جوابه.
حتی، اگر بگی من دانلود 1080 رو نمیگذارم ولی پلی-استریم 1080 رایگان با تیبلغات؛ اگر این رو اجازه کست رو تلوزیون ندی و محدود بکنی به تماش از روی خود دیواس (کاری که ایران-پراود کرد و مهر شکست خودش روی کار خودش زد؛ اون هم جواب نیست) باید اینسنتیو به بازدید کننده بدم تا سراغم بیاد…. وگرنه واقعا چه دلیلی داره از سایت من بازدید کنه؟ اگر گردو رو من بخوام به همون قیمت و به همون سبکی که همه میدن، دست خلق الله بدم که… دیگه چرا باید بیان از من گردو بخرن… دم دستی ترین گردو فروش و ارزون ترین و با کیفیت ترین رو حالا با یخده گشتن بیشتر میجوره پیدا میکنه! اینه که …هر جور صلاحه
اگر در سیاره دیگه ای زندگی می کنید بد نیست بدونید اینترنت در ایران بیش از ۱۵ روز هست که کاملا قطع شده به دلیل جنگ و دسترسی به یک تصویر یک مگابایتی هم مقدور نیست، با این حال ما در فارسی لند همچنان در تلاشیم که کاربران با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن به فیلم ها و سریال ها دسترسی پیدا کنن.
بهترین سایته دمشون گرم
همه چی سالم و بدون کوچکترین مشکل در حال اجرا هست. مقداری شاکر باشیم بابا . تقریبا هیچ سایتی به سرعت این سایت محتوا رو قرار نمیده و اینقدر کامل .اونم رایگان. اینکه حالا تو چنین شرایطی کیفیت فورکی و فول اچدی نمیذاره طبیعیه .
من خودم با بالاترین سرعت و بدون مشکل با چیلتر شکن از سایت دانلود میکنم . در حال حاظر و برای این روزها کیفیت قرار گرفته به نظرم قانع کننده هست.سپاسگذارم
سلام و خسته نباشید به ادمین محترم. متاسفانه اینترنت تو ایران خیلی گرونه و برای دانلود فیلم و سریال حتما باید قند شکن روشن کنیم. امکانش هست که سرورهای دانلود رو داخلی کنی که در زمان دانلود قند شکنو خاموش کنیم؟ الان گیگی 600 دارم میخرم و به صرفه نیست برای دانلود
متاسفانه امکانش نیست
فوق العاده قشنگ و با مفهوم و متفاوت بود.
ادمین عزیز دیگه با کیفیت 1080
نمی ذاری ؟
به دلیل قطع بودن اینترنت در ایران دسترسی به کیفیت بالاتر فعلا مقدور نیست
ادمین دمت گرم. ممنون از جوابت من قانع شدم. جواب قانع کنندهای بود. تو دهنی تو هم بود؛ ولی بجا بود؛ حقم بود؛ نوش جونم. منتهاش وقتی خود پرداکت منتشر میشد مدلی از اینفرا توی ذهن من بود که سروری که شما دیتا ازش میگیرید مستقل از فضای سایبر ایران باشه که الان متوجه شدم اینطور نیست. با این حساب دمتون گرم و کیپ ایت آپ. به امید ماندن ایران از گزند هر دشمنی داخلی و خارجی، به نحوی که آحاد احساس شادی و غرور ملی کنند و از همه چیز راضی باشند و زندگیها بیشتر زیبا و با معنی و عمیق باشه تا صرفا لوکس و ماشینی و پوچ از معنا.
ممنون با این شرایط سخت هم درکنار مردم ایستادین ممکنه بعد آزادی ایران عزیز و رفتن بعضیا و اومدن نت قوی بدون فیلتر کیفیت 1080 بذارین؟
ب امید آزادی ایران و رفاه مردم
خیلی فیلم قشنگی بود با موضوعی کاملا متفاوت و جدید
ارزش این سایت به 1080 رایگان داشتن بود. چند وقته نمیدونم سیاست و استراتژی شون ه یا چی که دیگه 1080 نمیگذارن. ممکنه اینطور تحلیل کرده باشند که برای 1080 سوریس رو پولی میکنیم! خوب این هم یک ایده است. ولی اون که GLWiz بود که پشتیبانش GOLDLine بود و قدر بودند، بلاخره از یک جایی به یعد دیدند فروش سابسکریپشن جواد نمیده و باید با تبلیغ از طریق حجم ویزیت درآمد داشت که خیلی بیشتر تر سابسکریپشن فی و این ادا بازی ها برای ایرانی جماعت ه! نتفلیکس ش که نتفلیکس ه …
درآمد این پلتفرم ها هر چی باشه (کم یا زیاد) بیشتر از درآمد با سابسکریپشن فی هست. بنابراین من فکر میکنم 1080 رایگان برای افزایش ویزیتور، ولی تبلیغات از طریق حجم بازدید بیشتر جوابه.
حتی، اگر بگی من دانلود 1080 رو نمیگذارم ولی پلی-استریم 1080 رایگان با تیبلغات؛ اگر این رو اجازه کست رو تلوزیون ندی و محدود بکنی به تماش از روی خود دیواس (کاری که ایران-پراود کرد و مهر شکست خودش روی کار خودش زد؛ اون هم جواب نیست) باید اینسنتیو به بازدید کننده بدم تا سراغم بیاد…. وگرنه واقعا چه دلیلی داره از سایت من بازدید کنه؟ اگر گردو رو من بخوام به همون قیمت و به همون سبکی که همه میدن، دست خلق الله بدم که… دیگه چرا باید بیان از من گردو بخرن… دم دستی ترین گردو فروش و ارزون ترین و با کیفیت ترین رو حالا با یخده گشتن بیشتر میجوره پیدا میکنه! اینه که …هر جور صلاحه
اگر در سیاره دیگه ای زندگی می کنید بد نیست بدونید اینترنت در ایران بیش از ۱۵ روز هست که کاملا قطع شده به دلیل جنگ و دسترسی به یک تصویر یک مگابایتی هم مقدور نیست، با این حال ما در فارسی لند همچنان در تلاشیم که کاربران با بالاترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن به فیلم ها و سریال ها دسترسی پیدا کنن.
الان سایتای دیگه کیفیت 480 هم دارن پول میگیرن.
ولی بنظرم این سایت کارش خیلی درسته
سرور ها مشکل دارن چیزی دانلود نمیشه
سرور ها سالم هستند