مشکل در ورود دارید؟ از این لینک استفاده کنید
I recommend to see the first 3 minutes and then fast forward the rest of the movie in 30x speed.
کاش میشد خندید با این فیلما سعی میکنن جایزه چرت ترین بگیرن
واقعا چرت – حیف وقت که بزاری پای دیدن این فیلم حیف امین حیایی که داره خودشو با بازی تو این فیلما از سکه میندازه
چرت
حالا پژمان جمشیدی که کلا خوبه… ولی فیلمنامه که ندارن چرت و پرت میسازن دیگه همه فیلما داغونن
بی مزه ترین فیلم من یکمشو دیدم قطعش کردم
فیلمنامه ضعیف، بازیها تکراری و ضعیف، بدون نوآوری، کمدیهای بی ارزش
باحال بود و اینکه بهترین طراحی صحنه و دکور و تو فیلم ها و سریال های ساخته شده زمان شاه این فیلم داشت ، شاهکار بود 👌
افتضاح محض! بیشتر از ده دقیقه اپل هرکس توتست دووم بیاره، خوشا به حالش!
چرا این بازیگر زورکی پژمان جمشیدی همه جا هس؟ کهیر زدیم بابا آروم بگیر امتیاز 2 اونم فقط به خاطر دکور و گریم
سلام .باز مشکل لاگین داره سایت
در فرم ورود اگه مشکلی داشتید روش جایگزین نمایش داده خواهد شد
چرت محض
قشنگ بود مخصوصا دیالوگ های جمشیدی
خوب بود خندیدیم
Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.
I recommend to see the first 3 minutes and then fast forward the rest of the movie in 30x speed.
کاش میشد خندید با این فیلما سعی میکنن جایزه چرت ترین بگیرن
واقعا چرت – حیف وقت که بزاری پای دیدن این فیلم
حیف امین حیایی که داره خودشو با بازی تو این فیلما از سکه میندازه
چرت
حالا پژمان جمشیدی که کلا خوبه… ولی فیلمنامه که ندارن چرت و پرت میسازن دیگه همه فیلما داغونن
بی مزه ترین فیلم من یکمشو دیدم قطعش کردم
فیلمنامه ضعیف، بازیها تکراری و ضعیف، بدون نوآوری، کمدیهای بی ارزش
باحال بود و اینکه بهترین طراحی صحنه و دکور و تو فیلم ها و سریال های ساخته شده زمان شاه این فیلم داشت ، شاهکار بود 👌
افتضاح محض! بیشتر از ده دقیقه اپل هرکس توتست دووم بیاره، خوشا به حالش!
چرا این بازیگر زورکی پژمان جمشیدی همه جا هس؟ کهیر زدیم بابا آروم بگیر
امتیاز 2 اونم فقط به خاطر دکور و گریم
سلام .باز مشکل لاگین داره سایت
در فرم ورود اگه مشکلی داشتید روش جایگزین نمایش داده خواهد شد
چرت محض
قشنگ بود مخصوصا دیالوگ های جمشیدی
خوب بود خندیدیم