مشکل در ورود دارید؟ از این لینک استفاده کنید
benazare man bahal bod delemon shad shod
بسته اینترنت برمیگرده درست وقتمون که تلف شده بخاطر این مذخرف چی؟
کاش فیلم فسیل و گیجگاه و بذارید.
مصداق کامل احمق فرض گردم مخاطب.از پژمان بعید بود تو این فاجعه بازی کنه.فاااجعههههه
چرا بعیده کدوم فیلم قابل نقد و تحسین برانگیز هست که دومیش باشه .. همه ش زرد
فوق آشغال-حیف وقت و چشم که بابت این فیلم حروم شد.
هنوز باورم نمیشه که عمرم و هدر دادم بابت این فیلم
i love farsiland
مزخرف در حد ماورای تصور. از پژمان جمشیدی بعید بود. کل فیلم، دریغ از یه لبخند، خنده کردن پیش کش! 😒
کاملا موافقم. به حدی افتضاح بود، که باورم نمیشه.
Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.
benazare man bahal bod delemon shad shod
بسته اینترنت برمیگرده درست
وقتمون که تلف شده بخاطر این مذخرف چی؟
کاش فیلم فسیل و گیجگاه و بذارید.
مصداق کامل احمق فرض گردم مخاطب.از پژمان بعید بود تو این فاجعه بازی کنه.فاااجعههههه
چرا بعیده کدوم فیلم قابل نقد و تحسین برانگیز هست که دومیش باشه .. همه ش زرد
فوق آشغال-حیف وقت و چشم که بابت این فیلم حروم شد.
هنوز باورم نمیشه که عمرم و هدر دادم بابت این فیلم
i love farsiland
مزخرف در حد ماورای تصور. از پژمان جمشیدی بعید بود. کل فیلم، دریغ از یه لبخند، خنده کردن پیش کش! 😒
کاملا موافقم. به حدی افتضاح بود، که باورم نمیشه.