
I’m missing from the flight to Frankfurt, God, please do something, I’m not to blame…
دارم از پرواز فرانکفورت جا میمونم تو رو خدا یه کاری بکنید، من هیچ تقصیری ندارم…
| Download | Quality | Size |
|---|---|---|
| Sign in to download | 1080 | برای دیدن لینک باید وارد شوید |
| Sign in to download | 720 | برای دیدن لینک باید وارد شوید |
| Sign in to download | 480 | برای دیدن لینک باید وارد شوید |
کارگردان و سناریست، سارا کلاس اول از شاقوض اباد
از زمانی که شبکه خانگی تحت نظر صدا و سیمای میلی قرار گرفته ، هر چه برنامه آبکی و سریال و فیلم درجه هزار هست وارد این شبکه شده ! زمانی امیدوار بودیم فیلمتان و سریالهای خوب ببینیم ولی دیگه نه……!
واقعا به شعور ببینده توهین میشه اگه این فیلمو ببینه
حرفی ندارم
مزخرفترن فیلم و بی محتواااا
چررررررت