Manuch, the head of the drug mafia, agrees to temporarily release Bijan and Naeem from prison so they can finish their unfinished business… منوچ رئیس مافیای مواد مخدر، رضایت به آزادی موقت بیژن و نعیم از زندان میدهد تا کار نیمه تمام خود را تمام کنند…
فیلمهای فاخر در ایران یا مثل فیلمهای اصغر فرهادی باید تمام فاضلابهای اجتماعی ایران رو به تصویر بکشه که خوراک جشنوارههای اونطرف بشه یا سینمای مبتذل که فقط با شوخیهای جنسی و رکیک سعی مذبوحانه در جلب مخاطب کنه!
سینمای قبل از انقلاب که نوعا کارهای فاخر هم درش بود، رو غالبا مبتذل میگفتند چون فقط سکس و رختخواب عنصر اصلی فیلم بود. الان سینمای دهه ۹۰ ال الان چه فرقی با سینمای قبل از انقلاب کرده؟
کاملا مطالبی که دوستان نوشتن صحیح هست. متاسفانه ما در ایران نویسنده و کارگردان فیلم طنز خوب نداریم. فیلم های خوب ما همیشه در غم و انده ساخته شده در قبرستان و بیمارستانها.
واقعا حیف وقتی که من برای این فیلم گذاشتم اصلا سر و تَه نداشت بی محتوا اصلا معلوم نبود موضوع فیلم سره چی بود آخرش هم خیلی چِرت تمام شد ترخدا فیلم نسازید باز سال های قبل تر موضوعات فیلم بهتر بود
هر کی فهمید داستان فیلم چی بود به ما هم بگه. نقش اون دخترا قشنگ چی بود؟ اون دو تا کجا رفتن؟ خواب دیده بودن کل فیلم و یا بیدار بودن؟ تهش چی شد کجا رفتن؟
عجیب تر از همه این است که هر کدام از این حضرات پاش که میفته در مورد طنز فاخر سخن ها می رانند و از اوضاع نابسامان سینمای ایران گله منداند. جایی که همه چیز در پول خلاصه میشود شما نباید انتظار فرهنگ داشته باشی
سلام و سپاس من فیلم روهنوز ندیدم معمولا نظرات رو میخونم …. متاسفانه عین واقعیت که طنز با ط دسته دار نوشته میشه از خانواده طناز ، طنازی کردن یعنی تو مو بینی و من پیچش مو ، یعنی با طرافت لبخند و تبسم ایجاد کردن نه اینکه با هر زبان و گفتار و حرکتی بهصرف شاید خنده …. متاسفانه از زمانی که جناب عطاران هنرمند عزیز در مصاحبه ای فرمودن من برای خنداندن مردم شلوارم را هم در خواهم آورد نه تنها اینکار انجام شد در درصد بالای از کمدی ها از ان زمان حرمت و حریم و معنای ظنز جای خود رو به لودگی داد ، ان شاءالله تجدید نظر کنن
طنزه اما طنز بی مزه. در واقع طنز این فیلم با شوخی ها و جوک و رفتارهای خیلی سخیف ساخته شده حتی بعضی شوخیهاشون مردونه ست و درباره آلت جنسی حتی بازیگر زن. اگه بیکاری مثل من و میخوای وقت تلف کنی ببین. بازیگراش معروفند اما نویسنده و کارگردان ناشناخته. به همین خاطر مزخرفه. آفت امروز سینمای ایرانه که طنز بساز ولو مزخرف و سخیف با چند بازیگر معروف تا فروش داشته باشه
دقیقه ۸ قطعش کردم حیف حجم اینترنت
واقعیت اصلا خوب نبود
اینو تو انفرادی هم ببینی حوصله ت سر میره
دقیقه 17 فیلم رو کنسل کردم ندیدم حیف از پول نت
آشغال به تمام معنا
خیلی فیلم جنسی بود ، نشد واسه خانواده بذارم ببینن و خودم دیدم
فیلمهای فاخر در ایران یا مثل فیلمهای اصغر فرهادی باید تمام فاضلابهای اجتماعی ایران رو به تصویر بکشه که خوراک جشنوارههای اونطرف بشه یا سینمای مبتذل که فقط با شوخیهای جنسی و رکیک سعی مذبوحانه در جلب مخاطب کنه!
سینمای قبل از انقلاب که نوعا کارهای فاخر هم درش بود، رو غالبا مبتذل میگفتند چون فقط سکس و رختخواب عنصر اصلی فیلم بود. الان سینمای دهه ۹۰ ال الان چه فرقی با سینمای قبل از انقلاب کرده؟
کاملا مطالبی که دوستان نوشتن صحیح هست. متاسفانه ما در ایران نویسنده و کارگردان فیلم طنز خوب نداریم. فیلم های خوب ما همیشه در غم و انده ساخته شده در قبرستان و بیمارستانها.
واقعا حیف وقتی که من برای این فیلم گذاشتم اصلا سر و تَه نداشت بی محتوا اصلا معلوم نبود موضوع فیلم سره چی بود آخرش هم خیلی چِرت تمام شد ترخدا فیلم نسازید باز سال های قبل تر موضوعات فیلم بهتر بود
فیلم اشغالی هست
.آثار نمایشی ایرانی در حال سقوط هستند. فیلم زباله خالص بود
هر کی فهمید داستان فیلم چی بود به ما هم بگه. نقش اون دخترا قشنگ چی بود؟ اون دو تا کجا رفتن؟ خواب دیده بودن کل فیلم و یا بیدار بودن؟ تهش چی شد کجا رفتن؟
عجیب تر از همه این است که هر کدام از این حضرات پاش که میفته در مورد طنز فاخر سخن ها می رانند و از اوضاع نابسامان سینمای ایران گله منداند.
جایی که همه چیز در پول خلاصه میشود شما نباید انتظار فرهنگ داشته باشی
کار فارسی لند عالیه سریع فیلمهارو میزاره. اما در مورد خود فیلم چنگی به دل نمیزنه بی سرو ته هست کلافه میشه ادم
سلام و سپاس من فیلم روهنوز ندیدم معمولا نظرات رو میخونم …. متاسفانه عین واقعیت که طنز با ط دسته دار نوشته میشه از خانواده طناز ، طنازی کردن یعنی تو مو بینی و من پیچش مو ، یعنی با طرافت لبخند و تبسم ایجاد کردن نه اینکه با هر زبان و گفتار و حرکتی بهصرف شاید خنده …. متاسفانه از زمانی که جناب عطاران هنرمند عزیز در مصاحبه ای فرمودن من برای خنداندن مردم شلوارم را هم در خواهم آورد نه تنها اینکار انجام شد در درصد بالای از کمدی ها از ان زمان حرمت و حریم و معنای ظنز جای خود رو به لودگی داد ، ان شاءالله تجدید نظر کنن
سلام دوست عزیز کاملا درسته و موافقم باهات طنز نیست هرزگیه و متاسفانه به کل جامعه هم ورود کرده
ممنون از فارسی لند
تا به الان فیلم ازین بس محتواتر و بی سر و ته تر ندیده بودم حیف وقت و نت
طنزه اما طنز بی مزه. در واقع طنز این فیلم با شوخی ها و جوک و رفتارهای خیلی سخیف ساخته شده حتی بعضی شوخیهاشون مردونه ست و درباره آلت جنسی حتی بازیگر زن. اگه بیکاری مثل من و میخوای وقت تلف کنی ببین. بازیگراش معروفند اما نویسنده و کارگردان ناشناخته. به همین خاطر مزخرفه. آفت امروز سینمای ایرانه که طنز بساز ولو مزخرف و سخیف با چند بازیگر معروف تا فروش داشته باشه